Ξυλοδαρμός κρατουμένου στο Α.Τ. Ακροπόλεως

Ας δούμε προσεκτικά αυτή την ανάρτηση του Τρωκτικού

Ένας 30χρονος αλλοδαπός που κρατείτο στο Α.Τ Ακροπόλεως που ήθελε χθες να αποδράσει και δεν τα κατάφερε νοσηλεύεται σε σοβαρή κατάσταση σε νοσοκομείο ύστερα από ξυλοδαρμό μέσα στο αστυνομικό τμήμα. Δεν έχει σημασία τι πήγε να κάνει ο Χιλιανός αλλά ότι ξυλοκοπήθηκε μέσα στο Α.Τ. Αν το έκαναν οι αστυνομικοί πρέπει να ξηλωθούν αύριο και αν το έκαναν οι συγκρατούμενοι του τότε πρέπει να πάρουν πόδι οι αστυνομικοί που δεν πήραν χαμπάρι τι γίνεται το κελί.

Εσείς τι λέτε ότι έγινε;

Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ

Καμμία ανάμειξη με τα καταγγελόμενα. Τα αντανακλαστικά του Υπουργού  είναι υγιή και η υπόθεση ήδη τώρα έχει διαλευκανθεί. Ούτε καν θα είχα ασχοληθεί με αυτή την ανάρτηση, αν δεν υπήρχαν οι 5 τελευταίες λέξεις. «Εσείς τι λέτε ότι έγινε;» Αυτές ακριβώς κάνουν την ανάρτηση σημαντική και επικίνδυνη!

Να απαντήσω εγώ και να πω τι έγινε, βασισμένη σε τι;

  • Στην ικανότητά μου σαν μενταλιστ;
  • Στις γνωριμίες μου με αστυνομικούς του ΑΤ Ακροπόλεως;
  • Στην φαντασία μου;
  • Στο πόσο Καρατζαφέρης ή πόσο ΣΥΡΙΖΑ είμαι;

Kαι γιατί να απαντήσω εγώ;

  • Σαν trivia να δούμε αν το πέτυχα;
  • να έχει γίνει αυτό που οι πολλοί θέλουν να έχει γίνει; (λογική ιδιαίτερα αγαπητή στην παπαδοπουτάνα που συγχέει την εκδοχή του με την πραγματικότητα)
  • Σαν λαϊκή δικαστίνα; (το τρισχειρότερο)

Που πάμε δηλαδή; Σε λαϊκά δικαστήρια; Σε τρωκτικάριους – εισαγγελείς, σαν μετεξέλιξη των τηλεοπτικών Εισαγγελάτων;  Στην διαμόρφωση εκτρωματικής «κοινής γνώμης» ικανής να επηρεάζει την δικαία κρίση; Πάμε στο δίκαιο των πολλών;

Oχι δεν θέλω να πω τι νομίζω ότι έγινε και φαντάζομαι κανείς νουνεχής δεν το θέλει. Θέλω να δω τι θα γίνει, τι θα βγάλει η ανάκριση, τι θα γίνει στην δίκη, ποια θα είναι η ετυμηγορία.

Αν είναι να εφαρμόσουμε το δίκαιο των πολλών γιατί δεν το αρχίζουμε από κάτι πιο απτό; Την ταυτοποίηση του διαχειριστή του καφρομπλογκ; Ολοι, ακόμα και οι πέτρες πιστεύουν ότι είναι ο Σωκράτης Γκόλιας. Να περιοριστούμε σε αυτό και να αρχίσουν να πρωσοποποιούνται οι ποινικές διώξεις; Πως σας φαίνεται κάτι τέτοιο;

