«Στ’ αρχίδια μου τα ψευτο blogs» λέει ο Οικονομέας

Αυτολεξεί από το nonews-news

Nααα, είπε ο Οικονομέας και κατέβασε το χέρι του…

Γιατί εκνευρίστηκε κι έκανε τη χειρονομία αυτή ο Οικονομέας; Μόλις τέλειωσε η εκπομπή του είπαν ότι τον βρίζουν τα blogs. «Έγλειφες τον Παπακωνσταντίνου, γράφουν» κι ο Οικονομέας προσέφυγε σ’ αυτή την απρεπή χειρονομία, δείχνοντας με το δεξί του χέρι που έχει γραμμένα τα blogs. Αθλιότης!…

Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ

Αυθόρμητα μούρχεται να πω ¨και στα δικά μου¨ αλλά είμαι γυναίκα! Κρίμα!..

Κρίνοντας ψυχραιμότερα όμως ενίσταμαι για την απρεπή χειρονομία! Ως γνωστόν τα blogs είναι προσωπικά ιστολόγια και μόνον και εκεί γράφει κάποιος τις προσωπικές του σκέψεις και μόνον. Λυπάμαι κύριε Οικονομέα μου, αλλά δεν μπορείτε να επιβάλλετε στον άλλον τι να σκεφτεί!… Αν βέβαια (λέω «αν») τα blogs προσπαθούσαν να εκφράσουν δημοσιογραφικό σχολιασμό τότε μαζί σου κύριε Οικονομέα μας…

ΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ….

