Ενοχλούν τους παππούδες μου για τις δικες μου δόσεις

Διαβάσαμε σήμερα στο τρωκτικό την ακόλουθη καταγγελία αναγνώστριας:

ΠΡΙΝ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΗΡΑ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ, ΕΜΕΙΝΑ ΑΝΕΡΓΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΑ ΤΙΣ ΔΟΣΕΙΣ. ΑΛΛΑΞΑ ΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΔΕΝ ΜΕ ΕΒΡΙΣΚΕ ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΣΤΑΘΕΡΟ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΣΗΚΩΝΕ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΔΙΟΤΙ ΕΝΟΧΛΟΥΣΑΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.

ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ? ΑΚΟΥΣΟΝ ΑΚΟΥΣΟΝ..ΒΡΗΚΑΝ ΤΟ ΣΤΑΘΕΡΟ ΜΕΣΩ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ ΜΟΥ ΗΛΙΚΙΑΣ 93 ΚΑΙ 95 ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΤΙ ΕΝΝΟΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΕΝΟΧΛΟΥΝ. ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ? ΝΑ ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ? ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ ΤΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ? ΠΟΥ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΩ ΓΙΑ ΑΥΤΟ? Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΦΟΡΗΤΗ…

Η συζήτηση που επακολούθησε:

Μένια: τι να κανω βρε Ντένια;
σε ποιον να απευθυνθω;
πρεπει καποιος να τους σταματησει
ενοχλουν τους παππουδες μου
πριν απ’ αυτους την οικογενεια μου
πιο πριν εμενα
ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΡΩΣΤΑΓΑ ΔΗΛΑΔΗ!

Ντένια: ασε με μωρε
εγω τι να πω
οταν ημουν φοιτητρια
ειχα παρασυρθει απο μια παρεα και ηθελα να παω Μυκονο
λεφτα δεν ειχα, νεα κοπέλα ημουν
ληστεψα μια τραπεζα
αναθεμα την ωρα και τη στιγμη δλδ
με εχουν ζαλισει απο τοτε!
τι με εχουν επικηρυξει
τι με αναζητουν μεσω της ιντερπολ
δεν μπορω να βρω δουλεια
ουτε στον τομεα μου ουτε πουθενα αλλου!
δλδ τραγικο
δεν δινουν ευκαιριες στους νεους ανθρωπους
μας κοβουν τα φτερα
ασε οι υποψηφιοι εργοδοτες
με το που το βλεπουν αυτο στο βιογραφικό μου
στραβομουτσουνιαζουν
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ;;;
ωραια, καναμε ενα λαθος
αλλα το κρατος ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ;;;;;
αισχος!!!

Μένια: Εχω μια ιδεα… μηπως να πηγαινες στο συνηγορο του πολιτη;

Ντένια: βασικα οχι
ξερω κατι καλυτερο

Μένια: το συνήγορο του φυγόδικου;

Ντένια: Όχι, οχι. Θα γράψω στο τρωκτικό! ΑΜΑΝ ΠΙΑ!!!

Μένια: ναι ναι να γραψεις
αυτοι φωναζουν για οοοολα τα κακώς κείμενα
στηλιτεύουν αυτούς που μας βασανιζουν

Ντένια: ευτυχως που υπαρχει το τρωκτικο

Μένια & Ντένια μαζί: ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΡΩΚΤΙΚΟ!!!

Το άρθρο αυτό συνεισέφερε η αναγνώστριά μας Μένια Γκαζιάνη. Ευχαριστούμε

